Doda na podpisywaniu – FOTO

Na facebooku Dody pojawiły się dwa zdjęcia z dzisiejszego podpisywania płyt:


Dopasowanie kolorystyczne obuwia obowiązkowe.


Na podpisywaniach jestem w rękach najprzystojniejszej ochrony. Dosłownie, jak widać :)

  • Lucas

    Świetne :D 

  • http://radzio5552.digart.pl/ RaDeXxX

    hehe .. :D 

  • Anonymous

    o miała koszulke jak Brit w ‘I wanna go’

  • Kamil :D

    tylko, że całą, bo z tego co pamiętam Britney miała tylko połowę .; )

  • Aneta

    Hahaha mocne fotki:D dobree:)

  • KrzysztoferSsS

    Najstarszy 3ma za udko :DDDD

  • http://www.facebook.com/officialdoda kontrowersyjny

    hahahaha :D
    Doda i te jej pomysły :-P

  • Sandra_kwiatuszek

    Świetne zdjęcia i super wygląda:)

  • http://pl.doda-music.com/ Mirelka911

    Fotki świetne :D

    Mam pytanko. Co mam zrobić jeśli mi nie czyta pendrive na kompie. A dokładniej to czyta mi go tylko nie wyświetla zawartości.??? Podobnie jest z aparatem cyfrowym wykrywa mi sprzęt ale nie ma fotek? ;/ To jest bardzo ważne proszę o pomoc :)

    EDIT: Dobra już działa :D

  • http://www.youtube.com/watch?v=KDZpPLneTRo Barthezz

    hahha ach ta nasza Dodzia Dodzia kochana;***:)

  • Kamil :D

    haha ; D

  • ania6541

    Ci ochroniarze wcale nie są przystojni ;D

  • http://radzio5552.digart.pl/ RaDeXxX

    hahah… ale im pojechała xD haha 

  • http://pl.doda-music.com/ Mirelka911

    Ej czemu tych fotek ze Słupska jest tak mało.? Przecież Ci paparazzi robili cały czas fotki a zdjęć jest tylko 19 ;/ Można gdzieś je jeszcze zobaczyć?

  • http://radzio5552.digart.pl/ RaDeXxX

    poszukajna stronie gazet i radii(nie wiem jak to sie odmienia xD)

  • Poduszeczka92

    Oglądał ktoś dzisiaj program pana Jakuba?
    Ja tego nie oglądam, ale jestem bardzo ciekawy, czy nie poruszał dzisiaj tematu Dody.

  • http://pl.doda-music.com/ Mirelka911

    Haha ja też nie wiem :D Dobra poszukam, może coś będzie :)

  • Matiu
  • Matt1605

    plotek masakra ! jakaż zmiana ostatnio w nich nastąpiła ! na dole na stronie głównej są rubryczki, min. “polskie gwiazdy”, Doda zniknęła o.O

  • BadElf

    Lady Gaga – Marry the night, 97 miejsce na liście billboard w Top100 music hits…    aż po prostu zabawne :-)

  • Natalia

    hehe super :)

  • Anonymous

    dodaqueen.com

  • Doda89765

    No DODA nie za wygodnie hihi <3