“Bad Girls” króluje na Ev.gerard Music

Przez kilka tygodni na meksykańskiej stronie poświęconej muzyce, Ev.gerard Music, odbywało się głosowanie na najlepszy teledysk. Wreszcie poznaliśmy wyniki – oddano 75 tysięcy głosów, z czego aż 37 612 na teledysk do “Bad Girls”, co przyczyniło się do pierwszego miejsca dla klipu Dody. Gratulujemy! Pełne wyniki TUTAJ.

  • rraaff94

    No i brawo dla nas, szkoda że to dość mało popularna strona.

    A skoro jestem jednymz pierwszych tu to się powtórzę do wcześniej podjętego wątku. NIE ROZUMIEM JAK LUDZIE MOGĄ SIĘ NAZYWAĆ FANAMI DODY, choć NIE ZAMIERZAJĄ KUPIĆ JEJ NOWEJ PŁYTY TYLKO ŚCIĄGNĄĆ.. Nie ogarniam…

  • MyWay-Boy

    no i zajebiscie!! ;)

  • http://www.pl.doda-music.com prowokacyjna

    No wiesz może ktoś po prostu wszystkie płyty Dody i Virgin ściągał.
    Ale to jest dziwne, ja nie kupywałam płyt bo słuchałam na Youtoube, ale ta kupie na 100000000000000%

  • Anonymous

    Fajnie, że w tle jest Doda i są odnośniki do DODAVEVO, tylko tak jak pisał poprzednik szkoda, że to nie jest jakaś super popularna strona

  • MyWay-Boy

    tez tego nie ogarniam, przeciez te 40 zloty – to jest nic!!

  • Lukasz1809

    dokładnie ;/ ale juz tak jest ludziom szkoda wydac kase a nie potrafia docenic calej pracy wlozonej w nagrywanie ;/

  • Matt

    nawet nie 40 zł ! w saturnie jest najtaniej i kosztują 34 zł płyty

  • http://www.LikeaDoda.com RudeBoy7

    Też nie rozumiem.

    Kupowanie płyt to podstawa :)

  • http://www.LikeaDoda.com RudeBoy7

    Udało nam się!! Jesteśmy wielcy :D

  • Lukasz1809

    no ja poprzednich tez nie kupowalem bo jakos wczesniej za bardzo nie bylem fanem … no ale 7PG sie nie moge doczekac xd

  • krzysztoferss

    No powiem wam ze dziś mam dobry humor od razu jak tu wszedłem to mi sie poprawił :) !!!!!!

  • Kuba5640

    Ja sam osobiście kupię jedną T7T bo odłożyłem sobie kase.
    Ja nie mówię że ściąganie jest dobre, ale wiecie co mają powiedzieć ludzie, którzy żyją od 1 do 1 bo rodzice nie zarabiają dużo.
    40 złotych to jest trochę pieniędzy. Ja mam teraz swoją prace i mnie jest dobrze, ale powiedzmy ktoś nie ma jak zarobić kasy, a rodzice mu nie dadzą to co ma zrobić.
    Nie osądzajcie tak ostro ludzi jak ich nie znacie.
    LUdzie PEACE wszechogarniający :)

  • rraaff94

    No to odpowiadając na wszystko powyżej: okej, sam znam rodziny, gdzie za 40zł to można i 4 dni przeżyć, ale nie wierzę, że nie można odłożyć. Codziennie w szkole sobie czegoś nie kupić, nie wydawać od razu urodzinowej kasy itd. Bez przesady.

  • AdiIi

    kto będzie chciał ściągnąć i tak ściągnie……….to już każdego własna sprawa :P

  • Kuba5640

    Siła Elfów niszczy wszystkie przeszkody:) Zwycięstwa to nasza specjalność :D

    PS Co do tematu ściągania i kupowania. Ja myślę, że nie warto tego tematu poruszać. Żadna ze stron nie wpłynie na decyzję drugiej więc po co drążyć to wszystko :)

  • AdiIi

    też tak uważam :P

  • http://www.pl.doda-music.com prowokacyjna

    Adminie wiesz coś na temat kolejnego odcinka serialu pracy nad płytą?

  • Lola124pl

    good ;D

  • Oktawia

    jak jest? dobrze jest! : D

  • Dy3sk3j

    Jest tutaj jakaś osoba, która rozumie fizykę ?

  • Matt

    niech Doda coś doda na swojego fcb xd datę premiery płyty, kolejną regułę, niech chociaż napisze nie wiem ee ” już wkrótce” xddddddd

  • Anonymous

    Polska wersja BG ma już ponad 930000 wyświetleń na youtube !:)

  • Anonymous

    http://muzyka.interia.pl/lista/mtv
    DODA SPADŁA Z PODIUM NA 4 MIEJSCE !!! :( 1 raz tak się zdarzyło od początku BG na tej liście :(

  • http://DodaOnline.net r3borNzz

    http://www.facebook.com/DodaOnline –> Lajkujemy, lajkujemy! :)

    Cieszę się na taki widok, oby to był początek międzynarodowego wygrywania nagród. I oby były one jeszcze bardziej prestiżowe. Ale każda tak na prawdę jest ważna. Pokazuje to naszą jedność i zgranie.

  • http://DodaOnline.net r3borNzz

    http://www.facebook.com/DodaOnline –> Lajkujemy, lajkujemy! :)

    Cieszę się na taki widok, oby to był początek międzynarodowego wygrywania nagród. I oby były one jeszcze bardziej prestiżowe. Ale każda tak na prawdę jest ważna. Pokazuje to naszą jedność i zgranie.

  • http://DodaOnline.net r3borNzz

    http://www.facebook.com/DodaOnline –> Lajkujemy, lajkujemy! :)

    Cieszę się na taki widok, oby to był początek międzynarodowego wygrywania nagród. I oby były one jeszcze bardziej prestiżowe. Ale każda tak na prawdę jest ważna. Pokazuje to naszą jedność i zgranie.

  • SheGirl*

    Też tak miałam zostałam fanką w 2008 roku jak Doda już wydała płytę pózniej chciałam ją kupić ale nie było jej już w empikach i wgl. Ale T7T kupię :)))

  • SheGirl*

    Też tak miałam zostałam fanką w 2008 roku jak Doda już wydała płytę pózniej chciałam ją kupić ale nie było jej już w empikach i wgl. Ale T7T kupię :)))

  • SheGirl*

    Też tak miałam zostałam fanką w 2008 roku jak Doda już wydała płytę pózniej chciałam ją kupić ale nie było jej już w empikach i wgl. Ale T7T kupię :)))

  • Ada

    Dokładnie.A jak ktoś na serio nie ma kasy żeby kupić,to niech przynajmniej nie ściąga.

  • rraaff94

    ale wystarczy pójść do empiku zamówić i po tygodniu płyta jest, czasami jest tez tak, ze nie ma na półce a oni od razu przynoszą z magazynu;)

  • RaDzIo

    świetnie ;)

  • RaDzIo

    tez mam takie zdanie ;)

  • RaDzIo

    admin pewnie wie nie wiele więcej od nas, jeśli chodzi o poczynania 5 elementu :/

  • RaDzIo

    zostało tylko 70 tys. do miliona, a średnio na dzień przybywa ok. 3 tys.

  • SheGirl*

    To o tym nie wiedziałam;pp

  • Kate

    Mnie też nie było kiedyś stać na płyty ale teraz sukcesywnie sobie je kupuję, więc to też nie jest wytłumaczenie

  • M.

    Ludzie wy mówicie o zakupie płyty (jednej?!) ja zamierzam zafundować sobie wszystkie okładki<3 Oczywiście nie od razu ale na wstępie kupuje 2:))

  • Kuba5640

    Po co od nowa ten tematu. Lubisz wzniecać kłótnie prowadzące do nikąd i nie mające żadnego konkretnego celu…
    Przez takich ludzi jak ty ciągle ktoś tu się kłóci!
    Ludzie jak już mówiłem PEACE wszechogarniający niech każdy idzie w swoją stronę. Pamiętacie co powiedział Pablo ta muzyka ma nas łączyć a nie dzielić… :)

  • Lukasz1809

    drodzy fani ! xd jest ktos moze z swietokrzystkiego i jest bardzo spargniony pojechac na koncert Dody ? moze jakos w wiecej osob da rade cos zorganizowac w wakację i gdzies pojechac niedaleko swietokrzystkiego co wy na to ? ;))

  • Kuba5640

    Ja kupuje tylko jedną płyte. Okładka to część tej płyty która najmniej mnie interesuje :):) Według mnie najbardziej liczy się muzyka ;)

  • Anonymous

    jestem jak najbardziej za .
    Lub możemy wystosować jakieś pismo , m.in. do władz Starachowic lub Radomia .

  • Lukasz1809

    kurde no w sumie tez dobry pomysl ale nie wiem czy realny to wykonania w tym sezonie przez wladze. ale bardzo chcialbym jechac gdzies , kurcze jakby wiecej osob sie zebralo to mozma by cos wykombinowac;D

  • Anonymous

    Ja kupuje polską i angielską… i nic wiecej.

  • Andiama

    przepraszam, ale muszę wrócić na chwilę do tego tematu który jest poruszany już któryś raz na tej stronie. ktoś napisał, że 40 złotych to jest dużo, i że lepiej jest płytę ściągnąć, a ja się pytam kto każe wam kupować płytę w dniu premiery???? dopóki nie kupicie płyty możecie słuchać jej np. na youtubie, ale niewybaczalne jest jej ściąganie. ja sama jak zaczęłam słuchać dody najpierw pożyczyłam sobie płyty od koleżanki i potem zaczęłam ja sobie kupować, a naprawdę też nie miałam łatwo. ale teraz mam wszystkie płyty dody, bo kupuję je ze względu na muzykę i na różne dodatki. w podróbkach nie ma książeczek, zdjęć ani słów od dody. poza tym doda nie daje autografów na płytach ściąganych.

  • Anonymous

    odezwij się do mnie na gadu : 32474383 to potem obgadamy ten temat i coś wymyślimy . ok ?

  • Lukasz1809

    no ok ;)

  • RaDzIo

    ja tak samo ;pp

  • Andiama

    ja mam zamiar kupić płytę polską i angielską, ale jeśli płyta będzie różnić się czymś więcej niż okładką to kupię wszystkie:) i o ile zdjęcia z okładek nie będą w książeczce . ja zaliczam się do tych fanów którzy mają bzika na punkcie wszystkiego co jest związane z doda. i dlatego często pytam się czy nie posiadacie jakiś niepotrzebnych materiałów na temat dody, ponieważ ja to zbieram i mam już ponad 6 tysięcy fot dody:). to jest moje pasja:). i najważniejsza rzecz pod słońcem:).

  • http://DodaOnline.net r3borNzz

    Tyle, że Doda wystąpi w samych Kielcach w 25.06.2011 podczas Sabatu Czarownic. Także jest okazja, której nie można przegapić.

  • Lukasz1809

    no tak ale to jest koncert gzie wykona max dwie piosenki i jak czytalem to bilety bede rozlosowywane przed radia

  • Matt

    http://www.zpav.pl/pliki/dopobrania/Wniosek_zloto_platyna_diament.pdf
    patrzcie ! to menadżer czy inna osoba z otoczenia gwiazdy, musi wypełnić formularz o przyznanie złotej/platynowej/diamentowej płyty ! Diamond Bitch pewnie uzyskało status potrójnej platyny, tyle, że wszędzie pisze podwójna, bo już się potem nie domagali tej trzeciej platyny…

  • Achilles

    kurde jesteś naprawdę wielką fanką… wiesz co ? chętnie oddam w Twoje dobre ręce diamond bitch, oraz diamond bitch reedycje. U mnie tylko leżą i kurzą się, a Ty z pewnością dobrze się nimi zaopiekujesz :)

  • Ada

    Ja też ;]

  • Andiama

    :). a ile za nie chcesz:)

  • Achilles

    przestań, nie chcę za nie kasy.:)

  • Andiama

    to by było bardzo miło z twojej strony:).

  • Achilles

    ok. dawaj nr gg. :P

  • Anonymous

    ja mam wszystkie płyty Virgin i Dody + reedycje oprócz pierwszej Virgin, a jeśli chodzi o Siedem pokus to kupię na pewno!

  • Andiama

    28079211

  • Anonymous

    Jest ktoś chętny z województwa mazowieckiego i świętokrzyskiego wybrać się na któryś koncert Dody lub postarać się o taki w przyszłości w naszych rejonach ?

  • rraaff94

    w sumie starać się nie trzeba, w mazowieckim jest w Wawie (na otwarcie trasy) i w Markach (czyli też w Wawie w sumie, bo to centrum handlowe jest na pograniczu) ;] Będę oczywiście.

  • Anonymous

    tylko ja np. mieszkam na pograniczu województwa mazowieckiego i świętokrzyskiego . nie mam jeszcze 18 lat więc w moim przypadku to wcale nie jest taka łatwa sprawa . :)

  • Andiama

    gdzie dokładnie sa te marki?

  • rraaff94

    http://www.bemowo.waw.pl/download/27/b0/d7d4b944bf5cb2873267b613163801f42f33.pdf

    Działa Wam ten link?
    W każdym razie tam jest umowa koncertu 15.05 na Bemowie i od 24 strony wszystko dotyczy Dody.
    Wszystkie jej wymagania, na jednej stronie jest jej podpis, oczywiście godziny koncertu (od ok. 21:15 do 22:25) -> tylko godzina, może to się zmieni… No i chyba tyle.

  • rraaff94

    Nad północną częścią Warszawy po prawej stronie Wisły. Tworzą trójkąt z Warszawą i Ząbkami.

  • AdiIi

    no pobrało mi to coś :P:

  • Andiama

    bo wiesz ja z nowego sacza to warszawy nie znam, teraz jade na ten koncert do warszawy z kolezanką:). a ile tp jest mniej wiecej od centralnego jakbym chciala jechac?

  • michas

    Płyta jest wielotomową biblią fanów. Każdy fan powinien ją mieć!

  • AdiIi

    czyli na razie tylko jedną płytę :P ( no chyba że reedycję ktoś jeszcze liczy to 2 :P ) :P

  • Kubaz

    czy ktoś pamięta w którym roku Doda poleciała na wyspę Bali ?
    taki konkurs był

  • Anonymous

    mam przeczucie że jutro ruszy cała lawina….:) obym się nie mylił bo już dłużej nie wytrzymam…:P

    nawiasem mówiąc Pablo mógłby dodać kolejny odcinek z serii T7T :)

  • BadElf

    Doda Obsession – niezła nazwa firmy :)

  • Matt

    ja, że dziś xd że Doda da coś w stylu ” wkrótce” , albo “już jutro niespodzianka” xd no czyli od jutra lawina xd

  • RaDzIo

    a dlaczego tam jest logo Rock’n’roll palace tour??

  • Dawid

    Zapewne dlatego, iż wtedy trwała jeszcze trasa Rock’n’Roll Palace Tour. Zresztą popatrz na datę zawarcia umowy: 31 marca 2011 r. Teraz już wiemy, że w ten dzień skończyła się trasa, jednak Doda i jej zespół mogli nie brać pod uwagę tego dnia jako oficjalne zakończenie trasy, dlatego jest logo R’n’R PT. Poza tym te załączniki były wysyłane najprawdopodobniej do wszystkich organizatorów koncertów z R’n’R PT, więc ostatnim rzutem beretu załączono je również pod koncert w Warszawie, który już jest z nowej trasy.

  • RaDzIo

    może jeszcze Rock’N’Roll Palace Tour jeszcze się nie zakończyło … i może kilka koncertów z maja będzie grane jeszcze pod starą trasę??
    a jak wyjdzie płyta to zrobią nową. Nikt nie potwierdził oficjalnie, że koncert w Warszawie zaczyna nową trasę.

  • Dawid

    Jak nie potwierdził? Na facebooku Dody przecież powstało nowe wydarzenie jakim jest koncert na Bemowie w Warszawie i jest on już pod nazwą “The Seven Temptations Tour”.

    Tak nawiasem – Krystian, ktoś [w domyśle administratorzy] usunął “TST Tour” z wikipedii…

  • Dawid

    Zapomniałem jeszcze dodać, że przecież ostatnio na stronie oficjalnej artystki pojawiło się PODSUMOWANIE trasy Rock’N’Roll Palace Tour i było/jest napisane, iż trasa ZAKOŃCZYŁA się koncertem na gali Plotki Roku 2011, które odbyły się 31 marca 2011 roku.

  • Dawid

    Zapomniałem jeszcze dodać, że przecież ostatnio na stronie oficjalnej artystki pojawiło się PODSUMOWANIE trasy Rock’N’Roll Palace Tour i było/jest napisane, iż trasa ZAKOŃCZYŁA się koncertem na gali Plotki Roku 2011, które odbyły się 31 marca 2011 roku.

  • RaDzIo

    aha … sorry xD zapomniałem się …

  • Gość
  • Anonymous

    miło powspominać..no może poza błędem w nazwisku:)

  • BadElf

    zawsze zastanawiałem się dlaczego przestali o Dodzie pisać…

  • Adam R.

    Dla mnie ciekawe jest to, że Doda za koncert bierze 48 tys czyli więcej niż Maryla :)
    Bo ona netto bierze 50 tys ale z tego jeszcze odchodzi zysk tej agencji która jej ten koncert załatwiła.

  • DizzyBoy

    Ciekawi mnie ile osób wchodzi na tę stronę, bo nie wydaje mi się żeby była ona jakoś szczególnie popularna. No, ale mogę się mylić.

  • Anonymous

    me too… a o tylu ważnych rzeczach mogli napisać….napewno już niedługo napiszą:)

  • maciek

    Jest licznik odwiedzin na tej stronie

  • DizzyBoy

    Ok:)

  • DizzyBoy

    ktoś z was pisał, że fajnie jak by polska wersja bad Girls przekroczyła milion wyświetleń. Ta liczna została już przekroczona jeśli zsumujemy wyswietlenia teledysku do polskiej wersji z kanału Dody i z vevo:)

  • maciek

    Dziś śniło mi się że Doda odbierała nagrodę na MTV Europe Awards 2011.W sumie to by była wielka szansa dla dody a jeszcze większa gdyby występowała tam.

  • Anonymous

    Jezeli premiera bedzie np w poniedzialek to znaczy ze jezeli otwierają o 9 empik to plyta musi tam byc na 100 % :)

  • Anonymous

    a mi, że sie obciąłem na łyso.

  • Dy3sk3j

    hahaha

  • Anonymous

    i wstalem zdenerwowany :D:D

  • Anonymous

    Doduś ! Mamy dośc czekania :/
    Ja już nie wytrzymam !
    CHce usłyszec Singing in the chains !

  • Anonymous

    A ja musze wytrzasnac kase na koncert w WAKACJE…
    DO mojego miasta nie przyjedzie raczej wiec ja pojade do niej :)
    I marzy mi sie pochwalenie sie wszystkim ze mam z nią zdjecie i jej autograf…. LOVEEE <333
    Bedzie ciezko ; d bo pelno wydatkow w tym roku ; d

  • Matt

    przyłączam się ! jakiś protest !
    koniec czekania !
    chcemy datę premiery płyty ! podpisujcię się pod tym postem, jeżeli popieracie…

  • Anonymous

    czy jedzie ktoś z okolic województwa świętokrzyskiego lub pogranicza świętokrzyskiego i mazowieckiego na koncert Dody do Warszawy na Bemowie ?

  • Andiama

    ja jade ale z pogranicza małopolskiego:)

  • Kubaz

    wkurza mnie to że Admin dodaje linki na facebooku Dody.
    jest to jej profil i wolałbym, żeby tam były tylko przez nią dodawane rzeczy..

  • Anonymous

    E tam. To jest strona o wszystkim co jest związane z DoDą. Doda tą strone reklamuje wiec nie ma nam za złe tego :P Tak wgl to nie wiem co w tym zlego :D

  • RaDzIo

    ale na razie usłyszysz w polskiej wersji jezykowej ;pp

  • Anonymous

    Wszystko oby coś nowego do posłuchania ! nie mam już co słuchac !!!
    Jedynie uratowała mnie Ewa Farna z Bez Łez :D
    ALe wole DODZIE ; d

  • Matt

    robimy akcje na fcb? Chcemy znać datę premiery płyty Dody !??

  • RaDzIo

    a mnie się to podoba, bo przynajmniej Doda nie traci czasu na pierdoły, a pisze jak coś ważnego ma do przekazania.
    a admin dodaje newsy, bo niektorzy np.nie wchodza na d-m a maja Dode w znajomych na fejsie ;pp

  • RaDzIo

    bez lez ?? przeciez to chyba jej najgorsza piosenka

  • http://www.LikeaDoda.com RudeBoy7
  • Kubaz

    to że nie wiem czy coś jest z ręki Dody czy kogoś innego.
    a jak wiem – o tak to dodała Doda – to czuje się fajnie, że czytam lub widzę coś, co widziała Doda..

  • Michałeeek

    Fajnie by było jakby Ci co jadą na Sabat Czarownic Do Kielc zrobili takie wielkie napisy jak na Viva Comet `DODA` i wgl jakieś fajne i żeby byli głośno oczywiście , żebyścieusiedli gdzies koło siebie na środku :P bo to chyba bdz w TV nie ?:)

  • Adam R.

    http://zpav.pl/rankingi/listy/nielsen/video.php

    DODA znów w zestawieniu, 4 miejsce.

  • Michałeeek

    to znaczy ja nie lubię tylko gdy Admin pisze za Dode jako ona . Bo to łatwo rozpoznac kiedy pisze doda a kiedy admin :)

  • Andiama

    a czy ktos kojarzy czy ten sabat czarownic jest darmowy czy sie płacie wejsciówki jakies?

  • Adam R.

    To koncert telewizyjny więc na pewno będą jakiejś wejściówki

  • http://www.LikeaDoda.com RudeBoy7

    Tak w TV.

    Może ekipa z Viva Comet też tam się pojawi :D

  • Andiama

    musze sie dowiedziec jeszcze kto bedzie wystepował i jade:) mam parcie na szkło hehe:)

  • Kubaz

    Michałeeek a kiedy pisał za nią?
    chyba tylko linki dodaje

  • http://doda-music.com Piotr (admin)

    To jest norma, większość gwiazd raczej nie zagląda na swoje profile, Doda zagląda i często dodaje coś od siebie. A co za różnica, czy Doda umieści coś “osobiście” czy ktoś to umieści za nią? W ogóle nie widzę problemu w tym o.O ważne, że ma nam coś do przekazania i to robi.

  • http://doda-music.com Piotr (admin)

    Eeee nie piszę nigdy czegoś “jako Doda” o.O

  • olaa
  • Adam R.

    z tego co gdzieś wyczytałem ma być mrozu i chyba kayah

  • Michałeeek

    hmm no nie wiem np to mi nie wygląda jakby Doda pisała :P Dzisiaj o 20stej gala Plotka, zapraszam wszystkich przed czerwony dywan w teatrze Imka lub przed komputery na transmisje na żywo http://www.plotek.pl.w przypadku drugiej propozycji ciężko o zdjęcie z rozGWIAZDAMI:)
    Przyznanie nagród uświetni mój mini koncert.

  • http://doda-music.com Piotr (admin)

    To są tylko Wasze domysły, nie wiecie czy, co i kiedy na facebooku Dody piszę ja, Doda, jej menadżment czy jeszcze ktoś inny. Ale nie widzę problemu w tym, jeśli Doda poprosi kogoś, żeby wrzucił coś w jej imieniu, trochę dziwne, że komuś to przeszkadza…

  • http://doda-music.com Piotr (admin)

    Ja tego nie pisałem.

  • Anonymous

    Ewakuacja jest milion razy lepsza :)

  • Dy3sk3j

    Tak w ogóle to nie powinno być ‘dodaofficial’ ? Na myspace tak jest, wydaje mi się, że teraz co jest ‘officialdoda’ to chyba błąd jest. Nawet dziwnie to brzmi…

  • Andiama

    o tym już była mowa. nie moze byc dodaofficial.

  • http://doda-music.com Piotr (admin)

    Jeśli ktoś uważa, że jest błąd, to proszę, dowód że nie jest – amerykańskie gwiazdy również mają w takiej formie:

    http://www.facebook.com/OfficialWillow

    Więc językowo nie jest to błąd, a że myspace jest inne to dlatego, że akurat takie nazwy były wolne.

    Mamy wieczór krytyki, yeaaah, szkoda, że muszę spadać z domu za chwilę ;)

  • olaa

    dawno mnie nie rozsmieszyla plotka o Dodzie,ale ta przebija :D
    http://www.se.pl/rozrywka/plotki/doda-ma-nowego-nergala_181709.html

    p.s. Kiedy planujecie wręczyć Dodzie prezent urodzinowy??

  • http://www.LikeaDoda.com RudeBoy7

    Admin jeszcze nie wie kiedy odda :p (tak mówił ostatnio)

    A jak bd wiedział kiedy to zapewne nam powie :)

  • Kuba5640

    Przestańcie krytykować Admina. On odwala kawał dobrej roboty i to się chwali:) Bez niego nie było by d-m…

  • Matt

    oglądacie x-factor? wojewódzki powiedział, że ze Szpakiem bd tak jak z Dodą, wszyscy chcą ją oglądać, ale nie chcą jej słuchać -.-

  • http://www.LikeaDoda.com RudeBoy7

    No słyszałem :/

  • Michałeeek

    ja nie krytykuję tylko stwierdzam ale najwyraźniej źle stwierdzam :) poruszyłęm temat Kubaz bodajże

  • olaa

    wstyd nie wiedziec,ale wole sie upewnic :) :czy na D-M,tylko Piotrek jest adminem?

  • Dy3sk3j

    Jak dobrze zapłacisz, to też możesz być adminem ;d

  • Anonymous

    ja też słyszałem….i dobrze mu Maja powiedziała ze z nim jest tak samo….W tym programie jest nieobiektywny, tylko z korzyścią dla swoich, reszte karci.

  • ja123

    Nie bądź śmieszny człowieku, bo jeszcze kilkanaście minut temu sam go skrytykowałeś.

  • Teo

    JAAAAA CHCE JUŻ PŁYTĘĘ!!!!
    Dzisiaj już 1 maja a my nadal nie znamy daty premiery płyty. DB miało przełożoną prmiere płyty prawda?

  • Bartek

    Maja do Szpaka : Cieszę się, że zeszłeś na Ziemię xD
    A ten Kuba to mnie już denerwuje.

  • Matt

    on nie może się obejśc 1 dzień bez przyrównania kogoś lub czegoś do Dody?

  • AdiIi

    po prawej stronie jest lista właścicieli :P

  • Matt

    nie no diamond bitch jak podali 27 lipca 2 tygodnie przed to już nie przekładali :0

  • Michałeeek

    Ej słyszeliście Magde Tul ? Myślę że mamy wielka szanse dostać się do finału eurowizji , piosenka wpada w ucho . . . :)

  • Aneta
  • http://www.LikeaDoda.com RudeBoy7

    Też tak sądzę :)
    Trzymam kciuki za nią :D

  • Bartek

    To świadczy o tym że Doda jest bardzo rozpoznawalna i jeśli Kuba coś o Niej wspomni to wiadomo, że wywoła to medialną burzę… I o to chodzi.

  • ja123
  • Aneta
  • ja123

    wątpie, żeby piosenka śpiewana po polsku odniosła sukces.

  • Andiama

    ale wy tutaj dyskusje prowadzicie. naprawdę nie ma innych tematów do rozmów tylko ciągłe krytykowanie?

  • AdiIi

    wygrać nie wygra ale chociaż nie będzie na końcu jak zwykle…..co najmniej w środku będzie :P

  • Teo

    ale najpierw początkiem lipca miała być premiera. Maj będzie najdłuższym miesiącem w roku u FANÓW DODY;D coś tak czuje.

  • AdiIi

    nie dla maturzystów :P

  • Aneta
  • rraaff94

    I zapomniałem dopisać: tam jest, że koncert Dody to tym razem 48 tysięcy złotych (a Maryli dla porównania 61500)

  • Teo

    Racja;D xD hehehe:D to już za mną na szczęście:D

  • Klewandowskik
  • AdiIi

    brakuje mi u Dody tych ” krągłości :P no ale to jej ciało i jak się dobrze w nim czuje to nic mi do tego :P………no ale fakt faktem: mogła by troszkę przytyć ta nasza chudzinka :P ja osobiście preferuję trochę ciałka niż żeberka :)

  • Tomek

    http://www.youtube.com/watch?v=mecymhYL5Ys

    i właśnie za takie teksty jak ten na końcu ją Kocham:)

  • michas

    Płyta w LA? hymmm jeśli to prawda… :)

  • Teo

    Najpierw niech wyda t7t:D a nie już mówi o następnej…

  • Michałeeek

    super wywiad :)

  • Tomek

    http://www.youtube.com/watch?v=QKPoh1b2Pps

    następna płyta w Los Angeles!!!

  • Michałeeek

    haha , i jest mistrz drugiego planu !!! ;p

  • Michałeeek

    sorki źle podpisane . . . :D

  • Michałeeek

    jest mistrz drugiego planu :))) ;d

  • http://www.LikeaDoda.com RudeBoy7

    ale się cieszę :D

  • Andiama

    no pablo mówił, że duża wytwórnia płytowa interesuje sie współpracą z dodą:). może miał to na myśli:)

  • Aneta

    Suuuper:):) a skupienie Dody w momencie jak oni śpiewają genialne haha:D:D

  • BadElf

    ciekaw jestem czy mówiła to na serio :)

  • BadElf

    to chodzi najpewniej o angielską wersję siedmu pokus, a nie o zupełnie nowa płytę…. ;)

  • ja123

    moim zdaniem chodzi o nową płytę. bo po co ma nagrywać jeszcze raz ten sam materiał, skoro wersje angielskie są już gotowe?

  • Ada

    nie wiedziałam, że moja wcześniejsza wypowiedź wzbudzi aż tyle komentarzy. Dzięki za poparcie. Co do ściągania- ja wiem, że to jest złe. Doda zapowiedziała 7 singli (miały się ukazywać co miesiąc- coś nie wyszło), więc to w sumie jest połowa płyty. Ufam, że single będą trafione i że będą mogli je wybierań również fani.
    Co do mojej sytuacji materialnej. Ktoś tam wspomniał o odkładaniu z urodzin czy coś w tym stylu, a jeśli ja nie dostaję kasy na urodziny, nie dostaję kieszonkowego i mam 5 rodzeństwa i tylko tata pracuje to ciężko mi wydać nawet te 30 zł na płytę jakiegokolwiek artysty.

  • Kubaz

    ale zajebista jest Doda po prawej stronie :))

  • AdiIi

    czy ja wiem czy gotowe…..była mowa tylko o polskiej wersji że jest skończona…….bo jakby nie patrzeć wersja angielska może być zaliczana jako 2 płytę i juz niepodlegająca universalowi który miał kontrakt z Dodą na 2 płyty…..Ewa farna tez tak robi w Czechach i w Polsce i obie wersje płyt-Pl i En są liczone osobno……………..ale mogę się mylić bo omylny znaczy człowiekiem być :P

  • RaDzIo

    dokładnie ;) Piosenka niczego sobie ;pp A ja myślę, że polska piosenka może odnieść sukces ;)

  • rraaff94

    naprawdę ładnie śpiewają ;-)

  • rraaff94

    Większe portale zanotowały tylko pojawienie się Dody, a tymczasem…
    http://ciechanowinaczej.pl/m/articles/view/Cala-gama-artystow

    :D

  • rraaff94
  • Ada

    OBY to była prawda :D

  • Teo

    Mam nadzieje, że jak jutro wstane to już będzie znana data premiery płyty;)

  • Natalia

    super!!!!!!!!!! gratki dla Naszej Królowej :)

  • MK

    wiadomo, ze tylko te polskie “pedalki od dody” glosowaly