“Szansa” wstrząsnęła…

Tomek Lubert dodał taki oto ciekawy wpis na facebooku:

“Ja nigdy nie przegrywam ;)) dzis nagrywalem taki program dla viva tv o teledyskach ktore najbardziej wstrzasnely stacja viva i zgadnijcie jaki teledysk wygral?;-) oczywiscie Szansa -Virgin !!”

Gratulujemy, choć zdziwieni nie jesteśmy :)
Teledysk “Szansa”.

  • ‘Kamil ; D

    no ba , Virgin był górą ;d

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    tez zdziwiona nie jestem :P

  • eryk412
  • Ada Mega Fanka Dody

    Mnie również wcale to nie dziwi :D
    Fajnie ;)

  • Ada Mega Fanka Dody

    Śliczna fotka.
    Stara ale jara . xD

  • Oktawia

    jestem waszego zdania : p
    Szanasa to super piosenka i odjechany teledysk : D

  • Oktawia

    Ada-nie aż tak stara : pp

  • Oktawia

    Ps Kamil- Virgin to ona , czyli Virgin była górą a nie Virgin był górą… no ale jak chodzi o zespół to był : p
    juz sama nie wiem xdd

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Ada – ty w tym albumie z listami pisałas tez nasze adresy ??

  • angel

    Teledysk do piosenki ” To ty ” jest najlepszy :D Niech Doda wróci do tego :)

  • Całkiem Inna

    Noo i super ;)) Gratuluję wygranej.!

  • Kamus215

    Szansa wymiata :D
    nie dziwie sie że wstrząsneła :P

  • Mirelka911

    angel: zgadzam się :] To ty wymiata :)

  • Ada Mega Fanka Dody

    Tita – Nie ale jak ktoś napisał na kopercie to było.
    Oktawia – Z 2006 roku więc dość stara ^-^

  • Oktawia

    Doda nie będzie już pewnie robiła takich teledysków jak do ‘To ty’.. będą one teraz takie.. z pomysłem : D bo w tam tym było tylko pokazane jak śpiewa i sesja .. ^^

  • maciek

    Dzisiaj w ‘Miedzy kuchnią a salonem’ prowadząca rozmawiala o Dodzie z Minister E.Kopacz na temat calej akcji dot.szpiku kostnego. Oczywiscie Pani Minister wypowiedziala sie pochlebnie na temat Dody, chwaliła ją, mowiła ze jest to bardzo potrzebne.. Takze bylo ok:)

  • Oktawia

    maciek – jasne że mówiła o Dodzie OK, przecież ona robi same dobre rzeczy dot. szpiku i osób chorych : )

  • angel

    Oktawia: ale chociaż trochę podobne… :)

  • MateusZ

    Ja też uważam ,że ta piosenka tak jak i teledysk rządzi ! ! ! :) A Doduś na nim cudowna i pełna energii ;D Na http://www.eurocharts.pl.tl jest głosowanie na najlepszego Polskiego wykonawcę ,jest i nasza Doduś :)

  • luferek

    ta piosenka budzi mię codziennie rano heheheehe mój budzik

  • http://r-dorota.blog.onet.pl GumiJagoda

    o to fajnie. Myślałam ze bedzie to Dzaga

  • Oktawia

    luferek – nie wiesz ze takich piosenek nie ustawia sie za budzik.. bo ja znienawidzisz! ;p
    ale taka piosenke jak ‘szansa’ nie mozna znienawidzic, wiec OK : D

  • RRAAFF

    a ja mam na budziku ustawione “feel the magic”

  • http://SMICHAL21.gliteruje.pl SMICHAL21

    Za to ja mam budzik z piosenką “Bad Girls” lub “Nie Daj Się” :D To zależy

  • http://fandoda.blog.onet.pl 0la

    BO ”SZANSA” JEST NASZYM HYMNEM!!!!!! :D :D :D :D :D

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    a mnie mama budzi xdd :P

  • Ada Mega Fanka Dody

    A ja mam na budzik
    Shakira – Loca Loca :D.

  • michas

    Ciekawe czy napiszą o skopiowaniu Dody na posh24…
    Możnaby było wysłać parę e-maili ;p

  • http://SMICHAL21.gliteruje.pl SMICHAL21

    Ja pamiętam jak to było z teledyskiem “Szansa” w tv :) Właśnie w 2006 roku miałem zakładaną Cyfrę+, jak już zainstalowali wszystko to włączyłem na Vivę a tam “Szansa” :D Jak się skończył teledysk to przełączyłem na VH1 a tam “Szansa” !!! :D Normalnie był szok! W każdej godzinie kilka razy widziałem “Szansę” na kanałach muzycznych ;) Moja mama dostawała już szału od tej piosenki po kilku tygodniach, lecz dalej nuciła ją sobie pod nosem xD

  • angel

    Tita: hehe :)

  • 0la

    http://www.cgm.pl/aktualnosci.php?news_ID=5412
    gdzie mozna ogladac ta stacje?

  • 0la

    PS.Burdek jest jej pomyslodawca

  • MateusZ

    Moja mama też już dostawała szału od tej ,,Szansy” ,chyba ją z milion razy odśpiewałem ;p Ale fajnie było wtedy jak była Ficca … ,miło to wspominam !

  • michas

    0la: w telewizji ?

  • http://SMICHAL21.gliteruje.pl SMICHAL21

    0la – Rebel:TV można oglądać
    Cyfra+ Kanał 137
    n Kanał 79
    Telewizja na kartę Kanał 30
    Telewizja na kartę HD Kanał 40
    Neostrada TP z telewizją Kanał 98
    Toya Kanał 731
    INEA Kanał 134
    Ja mam ten kanał ale nic ciekawego tam nie leci :(

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Co było razem z płytą Diamond Bitch ?? Bo chce sobie wkoncu zakupic :)

  • Krystian

    Ja mam na budzik “Ray of Light” Madonny :)

  • Krystian

    Tita, w reedycji (którą bardziej polecam) są tatuaże, duży plakat Dody z teksami, twórcami i monologiem z drugiej strony kartki, oraz oczywiście CD i DVD :).

  • http://SMICHAL21.gliteruje.pl SMICHAL21

    Upss… Jak Doda nie wyda w tym roku teledysku do “Bad Girls” to nie będzie nominacji do ViVa Comet 2011 dla Dody :(
    Mam nadzieję że teledysk będzie w listopadzie :)

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Krystian – dziex ;] ;*

  • SheGirl*

    A ja mam na budzik Dan Balan “Chica Bomb” ;)

  • Krystian

    @SMICHAL21, Doda sama mówiła, że odkłada muzykę, póki Nergal jest chory. Zresztą, VIVA Comet to nie priorytet każdego polskiego artysty.

  • http://SMICHAL21.gliteruje.pl SMICHAL21

    Krystian – ale też mówiła że płyta wraz z drugim teledyskiem będzie w lutym czyli pierwszy powinien być jeszcze w tym roku :)

  • angel

    SMICHAL21: fajnie by było jakby była w lutym…. wszystko może się jeszcze zmienić…..

  • http://SMICHAL21.gliteruje.pl SMICHAL21

    Właśnie wiem, i pewnie się zmieni bo różnie może być np. z Nergalem :( Ale jestem dobrej myśli ;)

  • Krystian
  • My Way or No Way – Boy

    Najs xD

  • My Way or No Way – Boy

    Tita :
    W Diamond Bitch są różowe piórka i plakat.
    A w Diamond Bitch – Reedycja są tatuaże i plakat ;)

  • michas

    Ja chcę swój potfel i całą jego zawrtość!!!
    ;(

  • Aniolek

    To było pewne,że “Szansa” wygra:):)Virgin górą,Doda górą:)Także do przewidzenia:)

  • Oktawia

    licytuje ktos z was ten pobyt z Doda na Florydzie ??

  • http://fashiondoda.bloog.pl tomekDoda

    Ma ktoś FEEL THE MAGIC w dobrej wersji ? :)

    gg – 11572064 :D

  • DizzyBoy

    No zaskoczenia nie ma. Jednakze w Szansie jak dla mnie nie ma nic szokujacego. Katharsis moze szokowac i raczej szokuje ludzi (chocby to ze doda udaje seks oralny). Dżaga jest szokujaca, ale tylko nieocenzurowana wersja. Szansa to klasyk w repertuarze Dody i zdecydowanie bardziej wole ta piosenke od Nie daj sie.
    Co do dzwonku. Kiedys mialem ustawawiona Dzage. Ale to skonczylo sie zle bo przez kilka nastepnych tygodni mialem uraz do tej piosenki.
    Diamond Bitch: szczerze? Polecam kupic dwie wersje, bo na reedycji nie ma milej piosenki: to jest to. Dodatki sa jak dla mnie najmniej wazne.
    Pozdro od lezacego i chorego Dizzy boya

  • Ada Mega Fanka Dody

    michas – A ja chce gwiazdkę z nieba.
    Co mnie obchodzi Twój portfel? Wchodzę tu żeby poczytać o Dodzie,możesz oszczędzić nam takich historyjek ;l

  • http://fashiondoda.bloog.pl tomekDoda

    DizzyBoy: Też byłem chory ;D Ale dziś poszedłem do szkoły :) Wszystkiego dobrego :D

  • eryk412

    Jeśli teledysk nie wyjdzie w listopadzie ,to może Doda dostanie nominację za image roku ; ).

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    Ja na dzwonku mam Bad Girls
    Sygnał wiadomości Katharsis
    Alarm Dziękuje

    Oczywiście wszystko od refrenów.:D . Mam mnóstwo dzwonków z zanadrzu Nie daj się, Muzyki moc DB itd. Pozdro

  • michas

    Ada Mega Fanka Dody: co się spinasz? Kup sobie jakąś gwiazdkę to będziesz miała.

  • Diamond Girl

    Dzwonek : Bad Girls
    SMS: “Nie daj się”
    Alarm: Waka Waka ;D

  • Matt

    ja mam dzwonek my way od refrenu
    a sms mam od understand xd

  • http://r-dorota.blog.onet.pl GumiJagoda

    kto mi pomoze zrobić zadanie z polaka pisac na 11100949

  • D;*

    Adam Bad Boys .
    Z kad masz wszytsko od refrenów .;/ Ja nie mg. nigdzie tego znaleźć.
    Gdybyś chciał mógł bys mi wysłać chociaż pare . Proszę . ; *
    tee-amo@o2.pl

  • http://www.youtube.com/user/adrii44?feature=mhum ѦdiIi

    a ja na budzik mam jakieś koguty co pieją :P

    ale nudy tu ostatnio….nic ciekawego się nie dzieje z Dodą :P …pewnie ma resta :P

  • Matt

    pewnie sam robi xd tak jak każdy

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Adam Bad Boys – skąd masz piosenke Bad girls zaczynającą sie od refrenu ??

    Mógłbys mi wysłac ? ;] moj e-mail – julita48@amorki.pl
    Z góry dziex :)

  • My Way or No Way – Boy

    Wyśle ktoś My Way lub Bad Girls mp3?
    Thx z góry:
    poczta – kriss.xdd.dx@onet.eu

  • Diamond Girl

    Wystarczy uciąć w każdym programie np. AudaCity ;D i v’la :D

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Diamond Girl – tylko ze ja nie umiem :P a masz moze refren Bad Girls ?

  • Matt
  • D;*

    Boże jezeli nie chcecie przesłac Powiedzcie. ! ; /
    Nie umiem wycinać .; /
    I nie wiem jak to ściagnąc . ;|!
    Jacy “pomocni” Jesteście .
    Dzięks . Wielkie
    Buziory Amory . 1

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Matt – nie moge tego sciągnąc ;/
    Mógłbys sciągnąc i przesłac na e-maila ? julita48@amorki.pl

  • Matt

    klikasz na to pierwsze na : direct download

  • Matt

    Tita: ale wysłałem ci

  • Ada Mega Fanka Dody

    A chcecie wersję Polską czy Angielską? ;)

  • Matt

    http://www.multiupload.com/Y2EBMBVLGV

    Tutaj macie oby dwa ;)

    edit: bad girls jest polska, a my way jest angielska

  • Ada Mega Fanka Dody

    My Way or No Way – Boy – Wysłałam Ci to i to.
    Zresztą co za problem sobie ściągnąć. http://mp3.teledyski.info/

    Albo legalnie z muzodajni.

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Ada – oczywiscie ze polską ;PP

  • Ada Mega Fanka Dody

    A Polskiej to ja nie mam. xD

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Matt – to co mi wysłałes to nie działa :( ja juz nie wiem ;/

  • http://SMICHAL21.gliteruje.pl SMICHAL21

    A ja mam polski refren Bad Girls i angielski My way or no way :) W ogóle mam refreny większości piosenek Dody :) Jak coś to w Nero skracam piosenki ;)

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    SMICHAL21 – prosze cie wysli mi :)

    julita48@amorki.pl

    Ja juz musze uciekac . Buziory Amory ;* ;] .

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    PS. chce refren Bad Gilrs tylko :)

  • Suchy

    Jak się Wam wydaje czy Doda mówiąc, że zawiodła się na przyjaciołach miała na myśli Anetę Radzimirską. Długo je razem nie widziałem. Ostatnio chyba w programie “Tak to leciało”

  • http://www.youtube.com/user/adrii44?feature=mhum ѦdiIi

    Tita: tobie to dogodzić :P

    http://www.pudelek.pl/artykul/28160/ziemkiewicz_kpi_z_dody_i_nergala_dajcie_im_ochrone_bor/

    nie chciałem dawać z pudla ale tylko tu jest :P

  • Aneta

    Suchy wątpię,bo Aneta była z Dodą na afterparty po 40 leciu TVP2 ;) :D

  • Matt

    Suchy: ee była na 40-leciu tvp2

  • Kamus215

    ja mam wszystko z Doda Mobile :D
    jako dzwonki itp :P

    chyba nie chodziło jej o Anete.. chociaz, nie wiem.

  • http://SMICHAL21.gliteruje.pl SMICHAL21

    Jakby co to tutaj możecie sobie pobrać refren Bad Girls PL ! Zamieściłem to specjalnie dla was :)
    http://www.supershare.pl/?d=9E94D9552

  • Matt

    SMICHAL21: ja wcześniej też dodałęm zamieszczone przeze mnie

  • SheGirl*

    D;*: dzwonki bag girls i my way wysylaja sie

  • SheGirl*

    D;* Odbierz pocztę

  • Ada Mega Fanka Dody

    Suchy – Ja ostatnio na koncercie Doduśki 16 października Anetę widziałam ;)

  • SheGirl*

    Suchy: Doda miała na myśli Radka Majdana,

  • SheGirl*

    Tak mi się wydaję.

  • Ada Mega Fanka Dody

    SheGirl* – Nie wiem czy mówiła o nim.Przecież on już nie jest jej przyjacielem więc dlaczego miałaby mówić że nie zdał egzaminu na przyjaciela? Przecież on nawet nie musiał do niego podchodzić.
    Doda ma pewnie też jakieś innych znajomych.Jej świat nie kręci się wokół Anety ;)

  • My Way or No Way – Boy

    Dodano nową datę – koncert w Zgorzelcu ;)

  • My Way or No Way – Boy

    Nie wiem kto wysłał mi Bad Girls i MYONW ale zajebiście Mu / Jej dziękuję ;)
    Gdyby ktoś miał polską wersję językową Bad Girls poproszę :
    kriss.xdd.dx@onet.eu

  • My Way or No Way – Boy

    SMICHAL21: możesz odezwać się na gadu – 21052995 ?
    Proszę mam sprawę ;)

  • Aneta

    i koncert w Lesznie jeszcze doszedł ;)

  • Marcin

    heh , Aneta nam robiła fotki w Kozienicach, za kulisami :> spoko jest :P

  • Ada Mega Fanka Dody

    My Way or No Way – Boy – Już dawno ; o

  • Ada Mega Fanka Dody

    Wszystkie koncerty daleko ode mnie :(
    Mieszkam na takim zadupiu że wszędzie mam daleko. :l

  • fanatyk

    Ja bym chciał zeby do Elbląga przyjechała.

  • My Way or No Way – Boy

    Ada ja też blisko nie mam :(

  • Dawid

    Ada, Kraków to nie “zadupie”… Proszę Cię, abyś tak więcej nie mówiła.

    Ciekawe, kiedy telewizja VIVA postanowi wyemitować ów program.

  • eryk412

    Ja bym chciał ,żeby przyjechała do Braniewa, Giżycka ! < 3

  • fanatyk

    Na checiach sie konczy ; d

  • Aneta

    A ja do Przemyśla,Rzeszowa,Jarosławia itp ;) Była tylko w Jarosławiu z tych miast :( ;(

  • My Way or No Way – Boy

    mogę prosić kogoś o pomoc w odnalezieniu nagrania mp3 z koncertu w Opolu?

  • Ada Mega Fanka Dody

    Dawid – Chodzi mi o to, że leży w takiej części Polski że wszędzie jest daleko . ;)
    Ale jak będę trochę starsza to sama będę jeździć na koncerty.Po na razie to zależy od rodziców i nie bardzo chcą mnie zabierać . ; /

  • Ada Mega Fanka Dody

    *BO

  • Dawid

    Daleko do miejsc, w których koncertuje Doda. To rozumiem :) W Krk była i tak dość często – jak Radek grał w Wiśle, Dodę można było spotkać niemal raz na tydzień xD

  • http://www.youtube.com/user/adrii44?feature=mhum ѦdiIi

    ja mieszkam w małym miasteczku za Bydgoszczą…tam to nic się nie dzieje….ale nie narzekam bo moje miasto jest zbyt zajebiste wizualnie żeby nie być z niego zadowolonym :P

  • My Way or No Way – Boy

    Ma ktoś z Was My Way or No Way mp3 ?
    Proszę o wysłanie na gadu – 21052995
    Lub kriss.xdd.dx@onet.eu
    Z góry dzięki :)

  • http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.bloblo.pl/image/68620/oryginal/doda6-pm_30696l.jpg&imgrefurl=http://www.bloblo.pl/zdjecie/68620&usg=__jUPeBjFu9NPSvWG99Uc70IDSZtQ=&h=592&w britanic042

    Szansa…;-D lubię tą piosenke…nie tylko ja.;-) a co do koncertów to uważam że Doda powinna dać jeszcze 1 koncert w kielcach bo na ostatnim zabrakło biletów….było ponad 10tys osób nie tak jak pisali 8…kadzielnia liczy 10 tys miejsc do rtego fani pod barierkami….ludzie stojący na schodach itp

    a jeszcze bardziej byłbym szczęśliwy jakby zagrała koncert w Staszowie /woj świętokrzyskie…..blisko mnie…była tam tylko raz;-(

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    SMICHAL21 – dziex za piosenki ;***

  • Ada Mega Fanka Dody

    Ale i tak nie powinnam narzekać bo był niedaleko mnie koncert ostatnio.
    Byłam oczywiście. <3
    Z tym że ja chce więceej :D.

  • http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.bloblo.pl/image/68620/oryginal/doda6-pm_30696l.jpg&imgrefurl=http://www.bloblo.pl/zdjecie/68620&usg=__jUPeBjFu9NPSvWG99Uc70IDSZtQ=&h=592&w britanic042

    ej ludzie może napiszemy do posh24.com o chorobie nergala i jak Dodi się nik opiekuje????? albo my way or no way????

  • fanatyk

    Britanic. Mysle ze powinnismy tylko pisac o nowej plycie i piosenkach. Nie o takim czyms.

  • Kinia

    britanic042 czy Ty jesteś mądry ? Pisać do portali plotkarskich o chorobie Adama !? Oni wszyscy to wiedzą, Nergal ma fanów na całym świecie. Nie można robić z tego rozgłosu medialnego (choć i tak już jest), Doda i tak świetnie sobie radzi w reklamowaniu fundacji DKMS itd., my nie musimy jej w tym pomagać.

  • Dawid

    http://celebrity-gossip.net/katy-perry/katy-perrys-firework-music-video-430347 Oficjalna premiera najnowszego teledysku Katy Perry – singel “Firework” :) Jesteście w nim??

  • http://www.youtube.com/user/adrii44?feature=mhum ѦdiIi

    ja tam nie wiem po co tam pisać….tego pocha czyta bardzo mało osób…..no z wyjątkiem jak jest artykuł o Dodzie bo wtedy fani nabijają komentarzy…..a poza tym jak teraz będą pisać o MWONW to potem dupa z promocji drugiego singla który wyjdzie dopiero gdzieś w lutym.

  • michas

    Teledysk Katy Perry wow;p
    Wiedziałem, że ktoś z kimś będzie się lizał XD

  • RRAAFF

    Czekałem na ten teledysk, dzięki za link. bardzo fajny :)

  • Dawid

    michas, już w teledysku Christiny Aguilery do singla “Beautiful” (rok 2002) widzimy parę całujących się na ulicy gejów, więc to nic nowego :P

    Tak się zastanawiam, czy Doda ze swoim sztabem na czele z Jarkiem mają już jakiś pomysł na zabłyśnięcie za granicą. Jakby wyglądała promocja i w ogóle. Przecież nie wystarczy tylko wydać płyty i umieścić ją w sklepie i proszę – kupujcie! Często plakaty są w mieście na billboardach, autobusach, w metrze, w centrach handlowych… Interesuje mnie jak oni zamierzają wypromować Dodę. Oczywiście materiał na płycie musi być nietuzinkowy, by zdobyć pochwały krytyków :)

  • DizzyBoy

    Teledysk Katy BOSKI! Piosenka też świetna! Podoba mi się, to że gwiazdy coraz częściej propagują homoseksualizm w swoich teledyskach. Szkoda, że w Polsce to nadal drażniący temat:D

    Nawiązując do Szansy… tak też mamy motyw homoseksualny: Dodę całującą się z laską:D Na mnie to wrażenia nie robi, ale pamiętam komentarze mojej mamy jak oglądała Szanse:) Mogę napisać tylko: LOL:D

  • http://www.youtube.com/user/adrii44?feature=mhum ѦdiIi

    David: najważniejsze to znaleźć firmę fonograficzną, która wyda tą płytę. Jeżeli będzie przekonana o tym, że płyta może osiągnąć duży sukces to już oni się postarają o jak najlepszą promocję płyty :)

    Pan Jarek już na pewno załatwił za granicą jakiś kontrakt dzięki któremu Doda wyda płytę zagranicą…..tylko oczywiście oby to była jakaś pożąda firma ( pewnie Universal jest ) bo jak taka byle jaka to lipa .

  • tiger
  • Dawid

    Czemu jak byle jaka to lipa? Jeśli materiał na płycie będzie świetny, to wszystko się samo obroni. Przykładem (chociaż niezwiązany z muzyką) jest Harry Potter :) Rowling bardzo długo szukała wydawnictwa, które chciałoby opublikować jej książkę; niestety prawie wszystkie odmawiały. W końcu poszła do mniej znanego Bloomsbury, które przyjęło ją z otwartymi ramionami. Każdy już dalej wie jaka była historia Harry’ego Pottera i Rowling. A wydawnictwo Bloomsbury od razu awansowało w rankingu wydawnictw…

    No zobaczymy jak to będzie z promocją zagranicą. Ciekaw jestem czy Doda dalej uczy się angielskiego, czy na razie przestała…

  • michas

    Dawid: ojeja jakbym nie wiedział :/

  • http://www.youtube.com/user/adrii44?feature=mhum ѦdiIi

    Lipa w sensie że jak mała to mało kasy będzie miała na promocję bo to ona zazwyczaj ją robi :P

    A jeżeli chodzi o angielski to dobrze by było jak by sobie pod szlifowała bo podstawę raczej zna….jak nie dla kariery to chociaż dla samej siebie :P

  • michas

    Okey, będzie płyta, promocja i mega wielka wytwórnia płytowa itd. Jeśli nie będzie zainteresowania płyta nie pójdzie!

  • Dawid

    Wiem, że robię się powoli nudny ale chciałbym, aby Doda już coś zaczęła działać. Wiem, że Nergal jest chory i teraz jej cała uwaga skupia się na nim, ale jeśli nie Doda to Jarek mógłby już coś załatwiać (nie wiem, być może już coś zdziałał). To chyba bierze się z tego, że z całego serca pragnę, aby Doda zrobiła mega światową karierę, by to ona wybiła się z Polski na wyżyny. Seksowna blondynka o mocnym rockowym głosie – to istna mieszanka wybuchowa. Świat MUSI ją pokochać!! :P

  • http://www.youtube.com/user/adrii44?feature=mhum ѦdiIi

    Dawid: To że ją pokocha to jest pewne :P już niedługo to się stanie bo tylko 4 miechy zostały…szybko zleci :P

  • manieks

    tak jest bardzo brakuje motywu homoseksualnego w polsce w klipach, ale bardziej by przeszlo w kwesti dwoch kobiet niz facetow, a szkoda :P

  • Dawid

    Może Doda zapoczątkuje w swoich teledyskach wątki par homoseksualnych?? Chodzi mi tutaj głownie o gejów (wątki lesbijskie raczej jakieś były [?]) :) Nie wiem, nie śledzę zbytnio polskiego rynku muzycznego… Oprócz Dody i paru innych oczywiście xD

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    Ja mam najbliżej do Leszna i może pojadę zależy od rodziców :)

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    D;*: Sprawdź pocztę

  • Damex

    Słuchajcie mam pytanie , wie ktoś może jakiej firmy i jakiej marki jest ten zegarek :
    http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,4132685.html

  • ja123

    W ju es ej promocją artysty zajmuje się firma fonograficzna.

  • MateusZ

    Głosujcie na Dodę ,jak dla mnie to jest chore żeby Steczkowska miała więcej głosów od nas ! http://www.eurocharts.pl.tl

  • blackheroin

    heh ja też do leszna jade :)

  • blackheroin

    Damex: zegarek D&G

  • Kubuś

    Wpadłem właśnie na pomysł, żeby na Halloween wyciąć w dyni znak bad girls. Fajny pomysł?

    Super byłoby, gdyby wszyscy użytkownicy Doda-Music taką dynie zrobili, wysłali jej zdjęcie i przekazalibyśmy Dodzie! :)

  • Damex

    blackheroin – dzięki! a spotkałaś gdzieś je na necie?

  • http://doda-rabczewska.blog.onet.pl Dodowicz

    ja mieszkam w Poznaniui może pojadę do Leszna bo nie jest tak daleko , ale super by było jak by był koncert w Poznaniu ,

  • http://www.doda-dr.pl Tamara

    Kubuś – fajny pomysł :D może to uczynię :)

  • blackheroin

    Damex: nie, nie spotkałem … teraz raczej będzie trudno go znalezc bo to juz stara kolekcja ….

  • http://www.youtube.com/user/adrii44?feature=mhum ѦdiIi

    Kubuś :ciężko będzie bo w środku jest kółko :P

    chyba że na jakimś drucie zaczepić i gitara :P

  • Damex

    blackheroin – właśnie wiem :)

  • DizzyBoy

    Jestem pewny, że teledysk do Bad Girls będzie bardzo lesbijski! Po dwóch występach na żywo nie mam do tego żadnych wątpliwości.

  • bezes20

    Tak pare słow;Phehe

    Teledysk Katy Perry bardzo fajny, zazdroszcze tym ludziom co tam byli:PP

    Polecam tez nowy singiel Kukulskiej, nawet nawet;))

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    DizzyBoy – tez tak mysle . ;]

  • D;*

    ADAM BAD BOYS .
    < 33 Dziekuje Bardzo . ; ** !

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    D;*: NMZC :)

    Ja dziś wylosowałem w szkole na loterii (zbieraliśmy kasę dla pani od Angielskiego na samochód) płytę Natali lesz z autografem i była tez do wygrania DVD z koncertu. Marzy mi sie żeby Doda wydała DVD z koncertu super by było :)

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    D;*: NMZC :)

    Ja dziś wylosowałem w szkole na loterii (zbieraliśmy kasę dla pani od Angielskiego na samochód) płytę Natalii lesz z autografem i była tez do wygrania DVD z koncertu. Marzy mi się żeby Doda wydała DVD z koncertu super by było :)

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    D;*: Poczta

  • ja123

    Adili: wspomniałeś, że mieszkasz w małej miejscowości koło Bydgoszczy. Co to za miejscowość ?

  • SheGirl*

    Jedzie ktoś na ten koncert??
    Przęsławice k/Grójca (woj.mazowieckie), KLUB PANORAMA
    godz.: 23.30

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    SheGirl*: Ja bym się wybrał ale późno jest a do Leszna nie jadę bo myślałem że to woj. Mazowieckie a jednak Wielkopolskie ;/

  • Suchy

    http://www.youtube.com/watch?v=1iovyiWV01k&feature=related

    najlepszy moment jak Doda dziękuje swoim FANOM!!!

  • http://rockndoda.blog.onet.pl 0la

    Kto jedzie na najbliższy koncert?

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Czy sie różni płyta Diamond Bitch od Diamond Bitch reedycja ? I którą polecacie kupic ? :) Narazie moge tylko jedną kupic bo kasy nie mam xd ;]

  • SheGirl*

    Adam Bad Boys: je się może wybiorę ;) ale jeszcze nie wiem pomyśle mam dużo czasu ;D

  • http://SMICHAL21.gliteruje.pl SMICHAL21

    Tita – Reedycja lepsza według mnie :) Dużo bajerów: płyta DVD, plakat, tatuaże itd. ;) Ja bym kupił reedycję DB

  • http://SMICHAL21.gliteruje.pl SMICHAL21

    Chyba o czymś zapomnieliście… :(
    http://www.tvp.pl/rozrywka/teleturnieje/kocham-cie-polsko/polska-gwiazda-roku
    Każdy 10 razy dziennie głosuje !!!

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    Tita: Reedycja DB

  • Aneta

    Tita ja też uważam że powinnaś kupić Reedycję DB ;) Jest świetna :D

  • Krystian

    Polecam reedycję, nie ma tandetnych piórek, są tatuaże, które fanom jednak na coś się mogą przydać, owszem nie ma “To jest to”, ale jest “Nie daj się”, “Like a Virgin” oraz karaoke do NDS i “Katharsis”. A oprócz tego DVD z teledyskami (jeden z nich, do “To ty”, ma logo i pasek z info dot. piosenki, z VIVY xD), kulisami nagrywania piosenki i teledysku “Nie daj się”, no i prywatnym archiwum Dody.

    Swoją drogą, dziś na polskim uczyłem się co to jest katharsis :P.

  • diamond doda

    dupa doda ma 26.11 koncert w zgorzelcu a wten dzien w gdansku gra lady gaga i doda nie bedzie na gadze

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    Krystian: Ja w reedycji nie miałem tatuaży niestety :(

  • diamond doda

    doda ma 26.11 wystep a wten dzien gra lady zgaga.i doda jej nie obluka

  • MateusZ

    Głosować http://www.eurocharts.pl.tl bo teraz nas nawet Feel przegania :(

  • Krystian

    @diamond Doda, a może Doda w ogóle się tam nie wybierała? :) Choć moim zdaniem, skoro po Perry mówiła że “chce coś ściągnąć od zagranicznych artystów” to Gaga jest lepszym materiałem.

    Swoją drogą… kiedyś czytałem, że Doda wybiera się na polski koncert Madonny. Była na nim, czy nie?

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    Krystian: Była na nim

  • Aneta

    Krystian była :)

  • Krystian

    A czy są z tego jakieś zdjęcia?

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    Krystian: Kiedyś gdzieś widziałem

  • http://rockndoda.blog.onet.pl 0la
  • http://rockndoda.blog.onet.pl 0la

    diamonddoda,a to źle ze nie bedzie?nawet lepiej

  • http://junior@amorki.pl FAN

    Wg mnie jak doda chce zrobic swiatowa kariere to supper piosenki tez ma supper ale musi je tez supper zaspiewac a na sylwestra w zeszłym roku no powiedzmy troche fałszowała

  • Jaaaa

    hehe, a co ma “piernik do wiatraka?” i co z tego, ze Doda daje wtedy koncert?

  • Jaaaa

    Doda ma obowiązek być na tym koncercie? bo nie rozumiem o co chodzi…

  • Dawid

    I bardzo dobrze, że Doda nie będzie na koncercie Gagi :) :) Ale i tak może dojść do spotkania dwóch pań, przecież Gaga chyba nie przyjedzie to Polski o 20, zagra za godzinę koncert i po pół godziny od koncertu pojedzie gdzie indziej… W PL będzie pewnie siedzieć ze dwa dni. A podczas koncertu w Zgorzelcu zapewne będzie organizowana zbiórka pieniędzy dla powodzian, którzy ucierpieli w sierpniowej powodzi.

  • MateusZ
  • Jaaaa

    Dawid, zdziwiłbym się, gdyby zrobiła inaczej, niż odlatując z Polski zaraz po koncercie

  • Aneta

    Dawid zgadzam się na pewno zaraz po koncercie nie pojedzie ;) Zostanie przynajmniej do następnego dnia ;)

  • MateusZ

    Mamy remis z Feelem :( Proszę niech każdy zagłosuje bo można tylko 1 raz … http://www.eurocharts.pl.tl

  • http://www.youtube.com/user/adrii44?feature=mhum ѦdiIi

    ja123: Ko-wo

    całego nie podaję bo to różnie bywa:P

    Jak jesteś z tamtych stron to skojarzysz :P

  • Dawid

    Jaaaa, jak czasami czytam jakieś urywki z jej koncertów i pobytu w danym mieście to raczej nie ucieka z niego zbyt szybko i idzie gdzieś na zakupy, szuka nowych inspiracji itp. Więc chyba nie ucieknie tak szybko, a wiadomo – Polska to ciekawy kraj xD

    Ciekawe czy na Sylwestrze we Wrocławiu Doda zaśpiewa coś nowego czy sprawdzone hity.

  • http://www.youtube.com/user/adrii44?feature=mhum ѦdiIi

    Dawid: już to widzę: idzie Gaga przez gdański i widzi neptuna………a na następnym koncercie wyskakuje z trójzębem :P

  • Jaaaa

    hehe, ta jasne, pojdzie sobie na zakupy do polo marketu ;] koniec z dyskusjami nie na temat. Tematem jest teledysk do przeboju szansa. tylko o tym powinnismy pisac pod tym newsem ; )

  • Aneta

    Kto jeszcze głosuję oprócz mnie na tej stronie http://www.eurocharts.pl.tl ? ;)

  • Aneta

    MateusZ napisz do mnie na gg mam sprawe odnośnie głosowania ? ;)

  • MateusZ

    Aneta – ja i jestem pod wrażeniem :) Ale wiesz to dopiero początek ,później głosowanie się rozkręci i będzie trudniej zdobyć największą liczbę głosów :/ Ale cóż dajemy dalej ! Aneta – a możesz głosować tylko raz czy więcej ? Bo ja tylko 1 :(

  • Aneta

    To mój nr 10828389 ;)

  • MateusZ

    Aneta – napisz na emaila dodamobile3@o2.pl bo mi GG wcina

  • ja123

    Adili: już wiem. Niedługo odwiedzę tamtejszą “stopke” :D

  • http://www.youtube.com/user/adrii44?feature=mhum ѦdiIi

    ja123: to kup sobie w stopce karkówkę…najlepsza jaka może być :P

  • ja123

    wiem i dlatego się tam wybieram :D

  • My Way or No Way – Boy

    Co się stało z Doda colletion i Doda Mobile?

  • MateusZ

    Aneta – dzięki za ten sposób ;) teraz głosy idą jak z maszyny ;D

  • MateusZ

    Jak zobaczą z jaką prędkością idą głosy na Dodę to na pewno Dorota dostanie jakąś nominację w tych kategoriach głównych ;DD

  • Aneta

    Nie ma za co ja nabijam ;) :D

  • My Way or No Way – Boy

    Aneta: co “nabijacie” ?

  • Aneta

    Głosy na tej stronie http://www.eurocharts.pl.tl/ ;)

  • ja123

    Fani Edzi wyłapali, że można usuwać ciasteczka. Zapowiada się ostra walka.. tylko mógłby mi ktoś wyjaśnić co to za konkurs? Jakiś prestiż czy tylko durna sonda internetowa?

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    Szansa jest boska- na temat

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    Szansa jest boska- na temat. Kocham ją.

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    ja123 – jakie caisteczka , o co chodzi ??

  • Paweł

    Racja teledysk i piosnka Katy Perry Firework super ale Katy Perry nie umie śpiewać na żywo, jakoś jej to nie wychodzi …. Doda 100 razy lepsza :D

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Czy za konto na empik.com trzeba cos płacic ? :)

  • http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.bloblo.pl/image/68620/oryginal/doda6-pm_30696l.jpg&imgrefurl=http://www.bloblo.pl/zdjecie/68620&usg=__jUPeBjFu9NPSvWG99Uc70IDSZtQ=&h=592&w britanic042

    http://www.eurocharts.pl.tl/ głosujcie bo głosy na edzie ida z szybkością świtła już ma 150głosów a Doda 180 róznica 30 głosów…..to marna różnica zaraz nas wyścigną…………..DODA musi to wygrać…na facebooku d-m lubi 1.259 osób nniech każdy odda głos i będzie dobrze;-)

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Jest 29 osob online ! Niech kazy zagłosuje chociaz raz http://www.eurocharts.pl.tl/ !!

  • http://SMICHAL21.gliteruje.pl SMICHAL21

    EDŹKA WYPRZEDZIŁA DODĘ !!! :(
    http://www.eurocharts.pl.tl/

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    No głosowac ludzie Edzia nie moze wygrac ;/

  • fanatyk

    Słuchajcie a na koncertach DOda spiewa Bad Grils na żywo? Nie fałszuje ? BO jeszcze nie mialem okazji byc na koncercie na nowej trasie.
    Pytam, bo nie wiem czy to ze tak falszowała w Opolu jest efektem tanczenia itp.

  • http://julita48@amorki.pl Tita
  • Ada Mega Fanka Dody

    fanatyk – Tak,śpiewa i wychodzi jej to zajebiście :D.

  • Ada Mega Fanka Dody

    http://www.eurocharts.pl.tl/ – Co to za strona?
    Sądzę że jest mało ważna.Taką sondę mogę sobie sama stworzyć w kilka minut ;)

  • Matt

    moja mama w kuchni właśnie śpiewa “ja jestem rewolucja xd”

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    trzeci wymiar – brakuje mi ciebie
    To by mógł Nergal zaspiewac dla Dody :D nie no wiem ze mi odbija ale cóż :PP

  • Ada Mega Fanka Dody

    Matt – Moja dzisiaj też nuciła BG. `

    Takie są efekty jak ktoś słucha przy Tobie non stop jednej piosenki że aż w końcu sam zaczynasz ją śpiewać.
    Heh.

  • http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.bloblo.pl/image/68620/oryginal/doda6-pm_30696l.jpg&imgrefurl=http://www.bloblo.pl/zdjecie/68620&usg=__jUPeBjFu9NPSvWG99Uc70IDSZtQ=&h=592&w britanic042

    edzia ma taką przewage…głosować

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    A moja 7-letnia siostra uwielbia Bad Girls i zna ją całą za pamiec :D

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Nie no jednak ta piosenka trzciego wymiaru troche nie pasuje xd :P

  • Ada Mega Fanka Dody

    Tita – Trochę nie jego klimaty xd

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Ada – no wiem dlatego mi odbija :)

  • Mateusz

    To jest chore !
    Mieliśmy przewagę ogromną a teraz Edzia nas wyprzedziła :( Niech ktoś pomoże mi nabijać głosy … na Dodę ! Faktycznie zapowiada się ostra konkurencja …. http://www.eurocharts.pl.tl

  • Mateusz

    To jest chore !
    Mieliśmy przewagę ogromną a teraz Edzia nas wyprzedziła :( Niech ktoś pomoże mi nabijać głosy … na Dodę ! Faktycznie zapowiada się ostra konkurencja ….

  • Jaaaa

    EJ nie rozumiem, głosujemy po to, zeby Doda prowadziła, czy Edyta Górniak nie wygrała… ?

  • Ada Mega Fanka Dody

    Jaaaa – No ja też tego nie rozumiem.
    Niektórzy zamiast skupiać się na wygranej to umieją tylko pluć jadem w stronę innych.

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Mysle ze głosujemy zeby Doda wygrała ale równoczesnie Edzia przegrała :P

  • Kamus215

    Tita dokładnie :P
    aby Doda wygrala a reszta była w tyle :P

  • Ada Mega Fanka Dody

    Kamus215 – Hmm…to rozumiem :].

  • Mateusz

    Słuchajcie ! Widzę ,że stronę odwiedza coraz większa liczba osób … Będzie nam później trudno się przebić przez te wszystkie głosy :/ Może nabijmy teraz kilkaset głosów co ? Wystarczy … ,a z resztą chyba wiadomo co zrobić aby móc głosować bez granic … :D Głosujemy http://www.eurocharts.pl.tl Przez 15 minut Edzi przybyło 60 głosów .

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Ja niestety musze juz uciekac :( . Trzeba swoje piora umyc xdd . Buziory Amory ;**

  • Ada Mega Fanka Dody

    Edzia to,Edzia tamto…
    Aż rzygać się chce.Ja również za nią nie przepadam ale takie pisanie tu o niej jest bezsensowne,świadczy o waszej nie dojrzałości i do niczego dobrego nie prowadzi.

  • Kamus215

    to chyba jest logiczne… ;]

  • Ada Mega Fanka Dody

    *niedojrzałości
    sorki ;)

  • Ada Mega Fanka Dody

    Tita – Będę tęsknić. ^^

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    Mateusz: To jedziemy

  • Jaaaa

    Ada widzę, uczysz się(nie zrozum mnie źle) :D
    Ta strona jest poswiecona Dodzie i jestesmy po to aby jej pomagac, a nie szkodzic innym :)

  • DizzyBoy

    Moja mama TEŻ śpiewała wczoraj Bad Girls i ma już totalnie dosyć tej piosenki. Słucham wielu wykonawców a ona czepia się tylko Dody… no cóż: Zawsze mówię jej, że zazdrości Dodzie talentu i urody…;/

  • Mateusz

    Dobra nie ma co zaśmiecać napiszę ostatni raz … Jest 27 online zamiast pisać o Edzi brać się za głosowanie : http://www.eurocharts.pl.tl Nabijmy trochę tych głosów wystarczy usunąć ciastka ….

  • Diamond Girl

    Moja mama uwielbia Dode!! Zwłaszcza po tym jak z Nia rozmawiała na koncercie;D Złego słowa nigdy o niej nie powie;D

  • Jaaaa

    Nie rozumiem jak można powiedzieć do swojej mamy, że zadrości komuś urody… To tak jakby się powieidzało, ze jest brzydka.

  • Ada Mega Fanka Dody

    Jaaaa – O tym samym pomyślałam ;/
    Wygląda Kamil jakby Doda była dla Ciebie ważniejsza niż własna matka…
    Moja też lubi Dodę.Zawsze lubiła a po ostatnim koncercie jej sympatia do Królowej wzrosła jeszcze bardziej ;)

  • Ada Mega Fanka Dody

    Dizzy znaczy..zapędziłam się :D.

  • http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.bloblo.pl/image/68620/oryginal/doda6-pm_30696l.jpg&imgrefurl=http://www.bloblo.pl/zdjecie/68620&usg=__jUPeBjFu9NPSvWG99Uc70IDSZtQ=&h=592&w britanic042

    głosujemy wiecie jak….
    bo Doda ma zaledwie 232 a edzia 385…szok http://www.eurocharts.pl.tl/

  • Mateusz

    Moja mama mówi ,że nie jedna dziewczyna chciałaby wyglądać jak Doda … Ale nigdy bym nie powiedział ,że moja mama jest brzydka :/ Mamę ma się tylko jedną tak samo jak Królową :) Adminie jak możesz to dodaj jakiś news dotyczący głosowania w plebiscycie eurocharts.

  • Mateusz

    Spadamy coraz niżej … :( Doda ma już zaledwie 29 % wszystkich głosów (233) a Edzia 50% (396) Proszę Was głosujcie ….
    ADA MEGA FANKA DODY – jak jesteś to pomóż mi głosować szło nam całkiem dobrze jak nabijaliśmy razem ;D

  • Ada Mega Fanka Dody

    Mateusz – Głosuje . ;)

  • http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.bloblo.pl/image/68620/oryginal/doda6-pm_30696l.jpg&imgrefurl=http://www.bloblo.pl/zdjecie/68620&usg=__jUPeBjFu9NPSvWG99Uc70IDSZtQ=&h=592&w britanic042

    ludzie edzia ma 400pkt
    a Doda 234….przegraliśmy już…..chyba że suię weźmiemy w garść

  • Mateusz

    Super Aduś :) I Ty brytanic042 też nam pomóż :) Głosujmy tak ,przez 30 minut bez przerwy a nam się uda powrócić na szczyt :D

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Juz wróciłam i zabieram sie za głosowanie ! ;]

  • http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.bloblo.pl/image/68620/oryginal/doda6-pm_30696l.jpg&imgrefurl=http://www.bloblo.pl/zdjecie/68620&usg=__jUPeBjFu9NPSvWG99Uc70IDSZtQ=&h=592&w britanic042

    http://www.eurocharts.pl.tl/ mieliśmy chwilowe podwyższenie naszych procentów ….ale edzia jeszcze bardziej sie rozpędza ….głsujmty

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Ada – haha nie chce sie kłócic ale jak napisałas ‘to swiadczy o waszej niedojrzałosci ‘ to mnie totalnie rozwaliłas xdd kiedys czytałam ze jestes młodsza ode mnie ale to sie wytnie :P
    PS. nie mowie ze jestem jakas wielce dorosła czy cos, jestem taka jak wszystkie nastolatki w moim wieku^^ :]

  • MateusZ

    Tita – to świetnie ;) Ja trochę nabiłem ale fani Edzi tak się wczuli w to głosowanie ,że znów spadliśmy :/ Głosujmy , głosujmy :D Mam nadzieję ,że Admin coś poratuje i doda jakieś przypomnienie czy coś takiego … Idę się kąpać jak wrócę to coś jeszcze ponabijam

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Mi pisze takie cos’ Głos na tę sondę został już oddany wcześniej.
    Głos nieważny.’

    Co robic ?? ;/

  • MateusZ

    Tita – usuń ciasteczka tak właśnie robi fanklub Edzi i popatrz ile mają już głosów ? 31 online ! Usuwajcie ciasteczka i głosujcie !

  • eryk412

    http://eurocharts.pl.tl/ Ludzie ja nie mogę głosować ,nawet jak usuwam ciasteczka ,pomóżcie.

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Jakie ciasteczka ?? nie czaje xd

  • britanic042

    bo najpierw usuń a potem głosuj

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    ale co usunac, jakie znowu ciasteczka ??

  • Ada Mega Fanka Dody

    Tita – Niektórzy młodsi zachowują się bardziej poważnie i mają więcej w głowie niż nie jeden starszy ;)

  • Ada Mega Fanka Dody

    Pliki Cookie inaczej..`=.=

  • eryk412

    Tita : Musisz mieć przeglądarkę Mozillę.Jak ci się wyświetli już to ,że głosowałaś klikasz prawym i ‘Wyświetl informacje o stronie’ i ‘Bezpieczeństwo’ ,i ‘Wyświetl ciasteczka’ ,i ‘Usuń ciasteczko ‘ ; dd. Ja już wiem . ; d

  • My Way or No Way – Boy

    Niech ktoś mi napisze na kriss.xdd.dx@onet.eu
    jak te pliki usunąć!

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Ada – ale ja jestem totalna wariatka i to w sobie najbardziej cenie xdd :D bo w koncu trzeba z zycia korzystac ! :P

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    eryk412 – dziex ;* ;]

  • eryk412

    O nie ! Musimy w tym wygrać ! Od zawsze Doda i Edyta Górniak rywalizowały o tron polskiej muzyki rozrywkowej i dlatego musimy to wygrać !
    http://eurocharts.pl.tl/
    Usuwać ciasteczka ,ale dopiero jak wyświetlą się WAM wyniki ; ).

  • britanic042

    głosujcie puki tamci nie głosują już 32 proc ;-D

  • My Way or No Way – Boy

    Dobrze idzie odbieramy cenne % dla Edzu ;)

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Teraz juz wszystko wiem i zaczynam głosowac !! :D

  • eryk412

    Tota – Nie ma za co ; ) My musimy sobie pomagać ; *.

  • My Way or No Way – Boy

    Już 36 jesteśmy zajebiści ;) !

  • Mirelka911

    Pomagam ! :)

  • eryk412

    Już tylko 6 % przewagi ! Po prostu was kocham ! Jesteśmy wielcy ; ) ; dd

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    jeszcze troche i Doda bedzie znowu pierwsza :) chyba fani Edzi poszli juz spac xdd Mooc :P

  • eryk412

    WAS * !

  • My Way or No Way – Boy

    W takim tempie będzie 100% ;)
    To kolejny dowód na to jacy jesteśmy zgrani! :)

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    aa jeszcze 1% !!! Kocham was ;*********** :D

  • My Way or No Way – Boy

    Jest MOC !!

  • eryk412

    http://eurocharts.pl.tl/
    Jea ! Przewaga ; ! < 3

  • Aneta

    Ja też się znów dołączam do głosowania ;) :D

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Dodus pierwsza :D ale głosujmy jeszcze dłuuugo :)

  • My Way or No Way – Boy

    Edzia spada yeah! ;)
    PRZEBOSKO

  • eryk412

    My Way or No Way – Boy :Dokładnie ,my umiemy się zgrać ,gdy coś ma dla nas szczególną wartość (głosowania).

  • britanic042

    Doda 1 ale zróbmy przewage

  • Mirelka911

    No i znowu górą… A poświęciłam tylko10 min… Tak powinno być zawsze :) Pozdrawiam

  • My Way or No Way – Boy

    Dobijmy dziś min. do 1000 głosów :)

  • Grzesiek

    Też zagłosowałem i proszę innych o głos:)

    A i bardzo się cieszę, gdyż dowiedziałem się, że w styczniu doda będzie w moich okolicach grała koncert :):)

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    No i takich fanów Dody to poprostu Kocham :D teraz zajebista jest tu atmosfera xd !

  • My Way or No Way – Boy

    Eja te Eurocharts to jakaś gala czy co? Bo nie kminie :D

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    jestem ‘ za ‘ zeby dobic dzisiaj 100% :D

  • My Way or No Way – Boy

    Tita: dokładnie! Taka tu atmosfera pomocy wsparcia! powinna być zawsze! ;)

  • My Way or No Way – Boy

    Taak!
    Już 50% jesteśmy MEGA!! ;)

  • Aneta

    Taaaak atmosfera super ;) I oby to się już nie zmieniło :D

  • eryk412

    No ,zajebiście się tu czuję ; )) ! Już 52 % : ))

  • My Way or No Way – Boy

    ej, ale co to tak właściwie to Eurocharts?

  • eryk412

    I otóż odwróciła się sytuacja teraz DODA ma przewagę 20% nad Edzią ; ).
    Adam : To jest jakieś notowanie.

  • eryk412

    tzn. My Way or No Way – Boy !
    ; )

  • Aneta

    i mamy 55% ;) Mooooc ;)

  • britanic042

    to miłe gdy osiągamy sukcesy;-D jesteśmy Zgrani………przy 2 singlu musimy wbić w esce do gorącej20

  • eryk412

    britanic042 : Jak nie wejdziemy z MWoNW do G20 to ja się chyba powieszę (w przenośni) przecież to najlepsza piosenka DODY (oprócz ‘Dziękuję’) jak dla mnie ; ).

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Ile osób wogóle głosuje ??

  • Aneta

    Tita ja głosuję :D

  • BadSylwia

    Czy Wam też nie wchodzi strona z tym głosowaniem????Może już wykorzystałam limit??Jak myślicie??:P

  • eryk412

    Nie wiem jak WY ,ale ja nie mogę już na tą stronę wejść ; OO nie ładuje mi się.

  • eryk412

    O już wszystko dobrze ; d.Jesteśmy boscy ; ). MOC < 3

  • Aneta

    Ja normalnie nadal mogę głosować ;)

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Anatea – ja tak samo :)

  • Aneta

    Zaraz będziemy mieć 1000 :D :P

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    Aneta*

  • My Way or No Way – Boy

    Ja niestety nie mogę już glosować(nawet po usunięciu ciasteczek ;/)

  • Aneta

    Ja na razie muszę iść ale będę jeszcze dziś to pogłosuję ;)

  • britanic042

    ciekawe czy ciasteczka działają w innych głosowaniach???jak tam to już mamy patent na eske…..choć tam niesprawiedliwie liczą głosy…

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    ja tez juz musze uciekac :( . Buziory Amory ;*

  • britanic042

    teraz na edzie 8 osób zagłosowało bo miała560pkt a teraz ma 568….głosujmy….bo jeszcze nas wyprzedzi;-D a głosowanie trwa do 00.00

  • BadSylwia

    Kurcze!!!!!
    Ja nadal nie mogę głosować, to fani edzi na pewno wysyłają negatywne fluidy i dlatego mi nie działa :D:D:D , a wgl ile jest %%?

  • britanic042

    fani edki zaczeli głosować jak wezmą się tak jak my to mogą nam dorównać dlatego głosujemy dalej i miażdzym,y konkurencje;=d

  • http://julita48@amorki.pl Tita

    to ja jednak zostaje i głosuje dalej :)

  • http://www.tenis-sharapova.blog.onet.pl Kamil

    Jestem po koncercie Dody w Olsztynie!!! Była MOC!! Doda dała świetne show, uwielbiam ją. Byłem za kulisami, zrobiłem zdjęcie z Dodą i dostałem autograf z dedykacją. Fajnie się z nią gada!!!!!!!!! Kocham ją!!!

  • britanic042

    tam pisze że będą kolejne nominacje…..wideo roku ;-/ płyta itp …więc Doda raczej nie dostanie nominacji chyba że nie biorą pod uwage tego roku tylko zeszłe lata okaże się [po 00.00 więc kogo to interesuje to poczeka…..mnie tak

  • britanic042

    mamy o 500 głosów więcej od Edzi…;-D

  • BadSylwia

    Ja muszę wstać do pracy o 2, wrócę gdzieś o 16 ale to nic,siedzę i śledzę przebieg sytuacji, kurcze , tylko dlaczego nie ładuje mi się ta strona???!!:/

  • BadSylwia

    Mogę znowu głosować:):)

  • Aneta

    Wróciłam i zabieram się za dalsze głosowanie :P ;)

  • britanic042

    jak wygramy to głosowanie….to bierzemy idział o tytuł wykonawcy europejskiego….musimy wygrać….ja jak dzisiaj a w zasadzie jutro bo po 00,00 będe głosował jak będzie gdzieś Doda

  • eryk412

    Edzia nie ma już szans wygrać.Zostało 9 minut ; dd.

  • Aneta

    Mamy 1315 głosów ;)
    Ale dziś była fajna mobilizacja :D

  • BadMan(fanDody)

    wywalczymy najwyższy tytuł, przecież jesteśmy najlepsi z najlepszych :)

  • Dawid

    MULTUM zdjęć Dody w szpitalu hematologiczno-onkologicznym w Olsztynie. Doda odwiedziła młodych pacjentów!

    http://zdrowie.wm.pl/Doda-w-szpitalu-dzieciecym,102534
    http://olsztyn.naszemiasto.pl/artykul/637096,doda-odwiedzila-dzieciecych-pacjentow-w-olsztynskim-szpitalu,id,t.html?kategoria=684

    “Dziecięcych pacjentów”??

  • Dawid

    Tutaj jeszcze więcej fotek, ale tym razem z koncertu :)

    http://orientacja.pl/Doda-koncertowala-w-Olsztynie,102535

  • Kubuś

    Co tak rywalizujecie z Edytą?
    Co Wam zrobiła? :D

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    Kubuś: Urodziła się :D

  • http://rockndoda.blog.onet.pl/ Adam Bad Boys

    http://doda.net.pl/do_wiadomosci-id84.html SENSACYJNA WIEŚĆ OD DODY

  • Petra ;**

    Ciekawe kto wygra … ;)